Ako reklamovať

·        Na všetok tovar zakúpený na e-shope piranha.sk sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov.

·        Záručnú dobu nezamieňajte so životnosťou výrobku , ktorá môze byť vyčerpaná ešte pred uplynutim zákonnej 2 ročnej lehoty , napriklad nadmernou záťažou , alebo použitim výrobku v rozpore s jeho určenim.

·        Reklamácie sú riešené podľa platnej legislatívy SR resp. platnej novely Obchodného zákonníka SR.

·        Pred zaslaním reklamácie sa uistite, že tovar bol zakúpený vo firme Medeia s.r.o (viď hlavičku pokladničného bločku a faktúry).

 

Všeobecné zásady pre uplatnenie záruky:

 

·        pred prvou jazdou na Vašom novom bicykli je nutné odborné nastavenie a kontrola skrutkových spojov. Túto operáciu doporučujeme prenechať odbornému servisnému stredisku

·        záruka sa vzťahuje na vadný materiál, ďalej na nedokonalé dielenské spracovanie

·        záruka sa nevzťahuje na škody vzniknuté nesprávnym a neodborným zaobchádzaním zo strany zákazníka, na poškodenie vzniknuté nepredvídanými okolnosťami, na poškodenie vzniknuté pri pádoch, na poškodenie vzniknuté zanedbaním kontroly technického stavu

·        záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie jednotlivých dielov prevádzkou (špalíky bŕzd, plášte, prevodníky, pastorky, reťaze a pod.)

·        záruka sa nevzťahuje na škody spôsobené nevhodným skladovaním

·        povinnosťou zákazníka je dostaviť sa krátko po zakúpení bicykla (asi po najazdení 80 km) ku zoradeniu (prehliadke) bicykla do špecializovaného servisu. Táto prehliadka nie je bezplatná! Ak sa zákazník nedostaví k tomuto zoradeniu, záruka na vady spôsobené v dôsledku nezoradenia zaniká

·        predávajúci nie je zodpovedný za akékoľvek zranenie zavinené nedostatočným zoradením bicykla, alebo nesprávnou údržbou

·        reklamácie, ktoré majú charakter odstrániteľnej vady, sa riešia výmenou súčiastok, alebo ich opravou. Bicykel používajte na účel, na ktorý bol určený.

 

V prípade uplatnenia reklamácie postupujte prosím dole uvedeným spôsobom:

 

·        Reklamovaný tovar zabalte do balíka tak, aby nedošlo prepravou k jeho poškodeniu a priložte:

o   Originál našej faktúry

o   Kópiu bločku o zaplatení

o   Záručný list

o   Napísanú informáciu popisujúcu vadu výrobku, poprípade v ktorej časti sa reklamovaná vada nachádza a ako sa prejavuje.

o   Kontaktné údaje na Vás, tzn. e-mail, poprípade telefónne číslo, ak došlo od doby objednávky k ich zmene.

o   Pri absencii týchto dokladov nemôže byť reklamácia kladne vybavená.

 

·        Takto pripravenú zásielku s označením REKLAMÁCIA pošlite  ako obyčajný balík, alebo obchodný balík bez dobierky na adresu:

Medeia s.r.o.
K Cintorínu 51
010 04 Žilina

 

Po obdržaní reklamácie Vás budeme v zákonnej lehote maximálne do 30 dní informovať (e-mailom/telefonicky) o posúdení reklamácie a návrhu na jej riešenie.

V prípade posúdenia reklamácie, ako neoprávnenej, bude tovar zaslaný späť kupujúcemu s vyrozumením o zamietnutí reklamácie a jeho zdôvodnením. V prípade nesúhlasu kupujúceho so zamietnutím sa reklamácia rieši podľa platných zákonov SR.

Vrátenie tovaru

Rozumieme, že ste si tovar nemohli osobne pozrieť a vyskúšať, preto nám ho môžete kedykoľvek do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu.

Tovar nám zašlite späť v nepoškodených originálnych obaloch spolu s dokladom o nákupe. Tovar nesmie byť používaný a nesmie niesť znaky akéhokoľvek poškodenia. Takýto tovar nám zašlite poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou na našu adresu a zabalťe ho tak aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Vrátený tovar neposielajte späť na dobierku - nebude našou spoločnosťou prevzatý. Späť Vám vrátime Vami uhradenú čiastku. Dovolujeme si Vás upozorniť, že náklady na dopravu pri zaslaní tovaru k nám späť hradí kupujúci podľa zákona č. 102/2014 Z. z.