1. Správna voľba tovaru

Tovar si môžete vybrať:

  • prehliadaním katalógu tovaru (prechádzanie kategórií v stromovej štruktúre menu na ľavej strane).
  • pomocou vyhľadávania (fulltextové, alebo rozšírené na pravej strane).

Pomocou troch typov zobrazenia (náhľady, detailné, stručné) je možné definovať pohľad na obsah zvolenej kategórie.
U všetkých týchto typov zobrazenia je možné položky radiť podľa názvu, kódu, popisu, ceny a ďalej filtrovať podľa výrobcu (značky).

2. Vyhľadávanie tovaru

  • Fulltextové vyhľadávanie (formulár na pravej strane) pracuje na princípe vyhľadávania zvoleného textového reťazca v databáze produktov.
  • Pre detailnejšie vyhľadávanie je možné použiť rozšírené vyhľadávanie.
  • Ďalej je možné vyberať tovar za asistencie nášho pracovníka na telefónnom čisle +421 41 7631 794.
  • Naši pracovníci sú Vám k dispozícii cez pracovné dni od 8,00 do 16,00 hod.

 

3. Objednávka tovaru

Každý návštevník nášho obchodu má možnosť využívať Návštevnícky košík.

Ten umožňuje ukladať položky v tzv. dočasnom košíku.

Ako náhle nový či neprihlásený zákazník opustí obchod, bude obsah košíka vyprázdnený.

Každý prihlásený zákazník, môže využívať tzv. Zákaznícky košík. Tento košík umožňuje prihlásenému zákazníkovi nechať tovar v košíku i po opustení obchodu a dokončiť objednávku kedykoľvek inokedy.

Prihlásený zákazník môže využívať rôzne služby, ktoré vám ponúkame. Niektoré z týchto služieb sú:

 Vyplnený formulár - formulár vyplníte iba raz a to pri prihlásení, pre ďalšie objednávky sú vaše údaje vždy doplnené automaticky.
 Zákaznícky košík - Všetok tovar vložený do košíka je v ňom uložený dokiaľ sa neodstráni z košíka, alebo nedokončí nákup.
 Pokiaľ zákazník, ktorý sa však neprihlásil, vloží tovar do Návštevníckeho košíka a potom sa prihlási do on-line obchodu, obsah Návštevníckeho košíka bude presunutý do Zákazníckeho košíka automaticky.

 Adresár - Môžeme doručiť tovar i na iné adresy, než ktoré uvediete pri prihlásení!
 História objednávok - Zobrazenie všetkých objednávok prevedených v našom obchode.
 Hodnotenie produktov - Podeľte sa o svoje skúsenosti s ponúkaným tovarom s ostatnými návštevníkmi.

4. Odoslanie objednávky

  • Ak je Váš nákup ukončený a vybraný tovar máte vložený do košíka, prejdite ku objednávke.
  • Pred vstupom do objednávky je nutné sa zaregistrovať, alebo byť prihlásený pod svojim prihlasovacím menom.
  • Pri registrácii vyplňte svoje osobné údaje, položky označené výkričníkom sú povinné.
  • Po úspešnej registrácii Vás systém automaticky prihlási a na Váš e-mail budú odoslané registračné údaje.
  • Pred dokončením objednávky nezabudnite zvoliť spôsob platby a dopravy, poprípade v poznámke uviesť doplňujúce informácie k objednávke. Objednávky zasielame len formou dobierky.
  • Po skontrolovaní všetkých údajov stlačte tlačidlo Potvrdiť a odoslať objednávku.

5. Spracovanie objednávky

  • Po odoslaní objednávky dostanete obratom od systému automaticky potvrdzovací e-mail s informáciou, že Vaša objednávka bola úspešne prijatá.
  • Po overení objednávky našim pracovníkom bude v čo najkratšej možnej dobe objednávka potvrdená na Váš e-mail, alebo telefonicky.
  • V poslednom kroku bude tovar pripravený k expedícii a odoslaný na uvedenú doručovaciu adresu.
  • Obvyklá lehota pre doručenie tovaru sa pohybuje v rozmedzí 3 až 8 pracovných dní od odoslanej objednávky vrátane prepravy balíka prepravnou spoločnosťou.
  • Ak by lehota pre doručenie tovaru mala z nejakého dôvodu prekročiť 8 pracovných dní, budeme Vás o tom bezodkladne informovať e-mailom, prípadne telefonicky a upresníme dátum expedície.
  • V týchto prípadoch býva obvyklou príčinou momentálna nedostupnosť objednaného tovaru na našom príručnom sklade, poprípade obdobie sviatkov, alebo dovoleniek.
  • Ak je Vaša objednávka viazaná ku konkrétnej udalosti (odchod na dovolenku, Vianoce, narodeniny), prosíme Vás o objednávanie s predstihom minimálne 10 pracovných dní.

Ušetríte starosti sebe aj nám !

V prípade, že ste:
neobdržali potvrdzovací e-mail
neobdržali objednaný tovar ani informáciu o predĺženej dobe expedície do 6 pracovných dní od uskutočnenia objednávky
nás prosím kontaktujte čo najskôr na telefónnom čísle +421 41 7631 794.

Platba na dobierku
Platobná metóda Dobierka znamená, že tovar bude expedovaný a hradený dobierkou, teda v hotovosti pri prevzatí tovaru, doručeného prostredníctvom prepravnej spoločnosti.

Ako posielame?

Dobierka:
K posielaniu tovaru používame službu prepravnej spoločnosti SPS ( Slovak Parcel Service ).
Balíky sú posielané na dobierku.
Do väčšiny miest v SR trvá doručenie jeden pracovný deň.
Prepravná spoločnosť sa pokúsi doručiť balík priamo k Vám domov.
V prípade, že nie ste zastihnutí doma, alebo nemáte hotovosť k prevzatiu zásielky, si prepravná spoločnosť dohodne s Vami ďalší vhodný termín doručenia zásielky.
V prípade, že bude zásielka pri doručení otvorená, alebo nebude zalepená originál lepiacou páskou, prípadne bude iným spôsobom poškodená, zásielku odmietnite prevziať, prípadne si osobne tovar prekontrolujte pred zamestnancom prepravnej spoločnosti a urobte zápis o poškodení do prepravného listu.
O vzniknutej situácii a dôvodu odmietnutia zásielky nás prosím ihneď informujte.

Poštovné a balné

Pri zaslaní objednávky na Slovensko činí dopravné 7,8 € s DPH a balné 2,4 € s DPH a pripočíta sa k hodnote objednaného tovaru

 

Objednávky do Českej Republiky

Objednávky expedujeme aj do Českej Republiky.
Obchodné podmienky a reklamovanie tovaru sú zhodné s podmienkami platnými pre SR.
V čom je teda rozdiel? Predovšetkým v termíne doručenia Vašej objednávky a cene za poštovné.

Cena poštovného do ČR
Pri zaslaní objednávky do ČR Vám bude dopravné a balné účtované podľa aktuálneho cenníka prepravnej spoločnosti a táto suma sa Vám pripočíta k hodnote objednaného tovaru.
Termíny dodania do ČR
Obvyklý termín dodania tovaru do ČR je 3-10 pracovných dní.

Vrátenie tovaru

Rozumieme, že ste si tovar nemohli osobne pozrieť a vyskúšať, preto nám ho môžete kedykoľvek do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu.

Tovar nám zašlite späť v nepoškodených originálnych obaloch spolu s dokladom o nákupe. Tovar nesmie byť používaný a nesmie niesť znaky akéhokoľvek poškodenia. Takýto tovar nám zašlite poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou na našu adresu a zabalťe ho tak aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Vrátený tovar neposielajte späť na dobierku - nebude našou spoločnosťou prevzatý. Späť Vám vrátime Vami uhradenú čiastku, zníženú o prepravné náklady k Vám.

Podmienky vrátenia tovaru a formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete tu.

 

Ochrana osobných údajov

Bezpečnosť Vašich dát na internete je pre nás veľmi dôležitá a venujeme jej maximálnu pozornosť. Všetky informácie o Vašej osobe používame len pre našu potrebu a neposkytujeme ich v žiadnej podobe nikomu inému.
K informáciám obsahujúcim Vaše osobné údaje majú prístup len oprávnené osoby, ktoré prešli príslušným školením a ktoré sú povinné dodržovať zákonom stanovené povinnosti a postupy. Podľa zákona o ochrane osobných údajov a informácií sú teda Vaše dáta súvisejúce s nákupom na www.piranha.sk dôverné a v žiadnom prípade nie sú poskytované žiadnym tretím osobám ani ďalším subjektom.