1. Správna voľba tovaru
Tovar si môžete vybrať:
- prehliadaním katalógu tovaru (prechádzanie kategórií v stromovej štruktúre menu na ľavej strane).
- pomocou vyhľadávania (fulltextové, alebo rozšírené na pravej strane).
Pomocou troch typov zobrazenia (náhľady, detailné, stručné) je možné definovať pohľad na obsah zvolenej kategórie.
U všetkých týchto typov zobrazenia je možné položky radiť podľa názvu, kódu, popisu, ceny a ďalej filtrovať podľa výrobcu (značky).
2. Vyhľadávanie tovaru
- Fulltextové vyhľadávanie (formulár na pravej strane) pracuje na princípe vyhľadávania zvoleného textového reťazca v databáze produktov.
- Pre detailnejšie vyhľadávanie je možné použiť rozšírené vyhľadávanie.
- Ďalej je možné vyberať tovar za asistencie nášho pracovníka na telefónnom čisle +421 41 7631 794.
- Naši pracovníci sú Vám k dispozícii cez pracovné dni od 8,00 do 16,00 hod.
3. Objednávka tovaru
Každý návštevník nášho obchodu má možnosť využívať Návštevnícky košík.
Ten umožňuje ukladať položky v tzv. dočasnom košíku.
Ako náhle nový či neprihlásený zákazník opustí obchod, bude obsah košíka vyprázdnený.
Každý prihlásený zákazník, môže využívať tzv. Zákaznícky košík. Tento košík umožňuje prihlásenému zákazníkovi nechať tovar v košíku i po opustení obchodu a dokončiť objednávku kedykoľvek inokedy.
Prihlásený zákazník môže využívať rôzne služby, ktoré vám ponúkame. Niektoré z týchto služieb sú:
Vyplnený formulár - formulár vyplníte iba raz a to pri prihlásení, pre ďalšie objednávky sú vaše údaje vždy doplnené automaticky.
Zákaznícky košík - Všetok tovar vložený do košíka je v ňom uložený dokiaľ sa neodstráni z košíka, alebo nedokončí nákup.
Pokiaľ zákazník, ktorý sa však neprihlásil, vloží tovar do Návštevníckeho košíka a potom sa prihlási do on-line obchodu, obsah Návštevníckeho košíka bude presunutý do Zákazníckeho košíka automaticky.
Adresár - Môžeme doručiť tovar i na iné adresy, než ktoré uvediete pri prihlásení!
História objednávok - Zobrazenie všetkých objednávok prevedených v našom obchode.
Hodnotenie produktov - Podeľte sa o svoje skúsenosti s ponúkaným tovarom s ostatnými návštevníkmi.
4. Odoslanie objednávky
- Ak je Váš nákup ukončený a vybraný tovar máte vložený do košíka, prejdite ku objednávke.
- Pred vstupom do objednávky je nutné sa zaregistrovať, alebo byť prihlásený pod svojim prihlasovacím menom.
- Pri registrácii vyplňte svoje osobné údaje, položky označené výkričníkom sú povinné.
- Po úspešnej registrácii Vás systém automaticky prihlási a na Váš e-mail budú odoslané registračné údaje.
- Pred dokončením objednávky nezabudnite zvoliť spôsob platby a dopravy, poprípade v poznámke uviesť doplňujúce informácie k objednávke. Objednávky zasielame len formou dobierky.
- Po skontrolovaní všetkých údajov stlačte tlačidlo Potvrdiť a odoslať objednávku.
5. Spracovanie objednávky
- Po odoslaní objednávky dostanete obratom od systému automaticky potvrdzovací e-mail s informáciou, že Vaša objednávka bola úspešne prijatá.
- Po overení objednávky našim pracovníkom bude v čo najkratšej možnej dobe objednávka potvrdená na Váš e-mail, alebo telefonicky.
- V poslednom kroku bude tovar pripravený k expedícii a odoslaný na uvedenú doručovaciu adresu.
- Obvyklá lehota pre doručenie tovaru sa pohybuje v rozmedzí 3 až 8 pracovných dní od odoslanej objednávky vrátane prepravy balíka prepravnou spoločnosťou.
- Ak by lehota pre doručenie tovaru mala z nejakého dôvodu prekročiť 8 pracovných dní, budeme Vás o tom bezodkladne informovať e-mailom, prípadne telefonicky a upresníme dátum expedície.
- V týchto prípadoch býva obvyklou príčinou momentálna nedostupnosť objednaného tovaru na našom príručnom sklade, poprípade obdobie sviatkov, alebo dovoleniek.
- Ak je Vaša objednávka viazaná ku konkrétnej udalosti (odchod na dovolenku, Vianoce, narodeniny), prosíme Vás o objednávanie s predstihom minimálne 10 pracovných dní.
Ušetríte starosti sebe aj nám !
V prípade, že ste:
neobdržali potvrdzovací e-mail
neobdržali objednaný tovar ani informáciu o predĺženej dobe expedície do 6 pracovných dní od uskutočnenia objednávky
nás prosím kontaktujte čo najskôr na telefónnom čísle +421 41 7631 794.
Platba na dobierku
Platobná metóda Dobierka znamená, že tovar bude expedovaný a hradený dobierkou, teda v hotovosti pri prevzatí tovaru, doručeného prostredníctvom prepravnej spoločnosti.
Ako posielame?
Dobierka:
K posielaniu tovaru používame službu prepravnej spoločnosti SPS ( Slovak Parcel Service ).
Balíky sú posielané na dobierku.
Do väčšiny miest v SR trvá doručenie jeden pracovný deň.
Prepravná spoločnosť sa pokúsi doručiť balík priamo k Vám domov.
V prípade, že nie ste zastihnutí doma, alebo nemáte hotovosť k prevzatiu zásielky, si prepravná spoločnosť dohodne s Vami ďalší vhodný termín doručenia zásielky.
V prípade, že bude zásielka pri doručení otvorená, alebo nebude zalepená originál lepiacou páskou, prípadne bude iným spôsobom poškodená, zásielku odmietnite prevziať, prípadne si osobne tovar prekontrolujte pred zamestnancom prepravnej spoločnosti a urobte zápis o poškodení do prepravného listu.
O vzniknutej situácii a dôvodu odmietnutia zásielky nás prosím ihneď informujte.
Poštovné a balné
Pri zaslaní objednávky na Slovensko činí dopravné 7,8 € s DPH a balné 2,64 € s DPH a pripočíta sa k hodnote objednaného tovaru
Objednávky do Českej Republiky
Objednávky expedujeme aj do Českej Republiky.
Obchodné podmienky a reklamovanie tovaru sú zhodné s podmienkami platnými pre SR.
V čom je teda rozdiel? Predovšetkým v termíne doručenia Vašej objednávky a cene za poštovné.
Cena poštovného do ČR
Pri zaslaní objednávky do ČR Vám bude dopravné a balné účtované podľa aktuálneho cenníka prepravnej spoločnosti a táto suma sa Vám pripočíta k hodnote objednaného tovaru.
Termíny dodania do ČR
Obvyklý termín dodania tovaru do ČR je 3-10 pracovných dní.
Vrátenie tovaru
Rozumieme, že ste si tovar nemohli osobne pozrieť a vyskúšať, preto nám ho môžete kedykoľvek do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu.
Tovar nám zašlite späť v nepoškodených originálnych obaloch spolu s dokladom o nákupe. Tovar nesmie byť používaný a nesmie niesť znaky akéhokoľvek poškodenia. Takýto tovar nám zašlite poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou na našu adresu a zabalťe ho tak aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Vrátený tovar neposielajte späť na dobierku - nebude našou spoločnosťou prevzatý. Späť Vám vrátime Vami uhradenú čiastku, zníženú o prepravné náklady k Vám.
Podmienky vrátenia tovaru a formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete tu.
Ochrana osobných údajov
Bezpečnosť Vašich dát na internete je pre nás veľmi dôležitá a venujeme jej maximálnu pozornosť. Všetky informácie o Vašej osobe používame len pre našu potrebu a neposkytujeme ich v žiadnej podobe nikomu inému.
K informáciám obsahujúcim Vaše osobné údaje majú prístup len oprávnené osoby, ktoré prešli príslušným školením a ktoré sú povinné dodržovať zákonom stanovené povinnosti a postupy. Podľa zákona o ochrane osobných údajov a informácií sú teda Vaše dáta súvisejúce s nákupom na www.piranha.sk dôverné a v žiadnom prípade nie sú poskytované žiadnym tretím osobám ani ďalším subjektom.